Ofensywa firmy House

Firma Artman SA, właściciel marki House prowadzi już działania przygotowujące kreację i strategię komunikacji na sezon jesień - zima 2005

matteo
matteo
Udostępnij artykuł:

Wyjściowym elementem prowadzonych działań jest przetarg, do którego zaproszono wytypowane wcześniej przez Dział Marketingu agencje.

Oprócz wspomnianych agencji pracownicy działu marketingu spółki prowadzą także rozmowy z freelancerami i fotografami.

W komunikacji zewnętrznej marki zostaną wykorzystane różne kanały dystrybucji informacji. Podstawą będę dotychczas wykorzystywane w kampaniach media, choć nie wyklucza się użycia nowych środków dotarcia do klientów House. Przetarg zostanie rozstrzygnięty w czerwcu.

matteo
Autor artykułu:
matteo
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online