Kampania prowadzona jest pod hasłem „Odwagi”. Odwagi, która potrzebna jest by zgłębić sens obrazu i sięgnąć po profesjonalny sprzęt.
Celem kampanii poza zwiększeniem sprzedaży tego konkretnego modelu jest także budowa wizerunku i zwiększenie świadomości marki Nikon jako wiodącego producenta aparatów fotograficznych. Kreacja kampanii przygotowana przez agencję Paralotna to oszroniony aparat Nikon D 70, który wcielił się w bohatera alpinistycznej wspinaczki górskiej.
Pierwszy etap kampanii wizerunkowej przygotowanej przez Paralotną rozpoczęła się wiosna 2004 roku trzema layoutami: Nikon rugby, Nikon tygrys oraz Nikon czołg. Zimowa kampania jest kontynuacją strategii budowania wizerunku Nikon jako marki skierowanej do ludzi żyjących aktywnie, dbających o jakość. Kampania ma za zadanie promowanie flagowego produktu Nikon oraz budowanie wizerunku marki, jako najlepszej propozycji dla ludzi lubiących oryginalność, jakość i niezawodność. Dla ludzi żyjących aktywnie, świadomie i bezkompromisowo.

Kampania komunikuje najważniejsze cechy, które wyróżniają aparaty Nikon: jakość, innowacyjność, profesjonalizm, wytrzymałość i precyzja działania.
Działania reklamowe prowadzone są na backlightach, frontlightach i siatkach winylowych w największych miastach Polski a także w prasie ogólnopolskiej oraz branżowej, m.in.: Wprost, Focus, Playboy, Twój Styl, Men’s Health, Voyage, Chip, Foto, Pozytyw, Dodatkowym wsparciem będą materiały POS. Klient: NIkon PolskaPrzedstawiciel klienta: Katarzyna Romaniuk, Agnieszka BischoffAgencja: ParalotnaPrzedstawiciel agencji: Edyta Michalak, Radek MaciorowskiDyr. Kreatywny: Michał Holewjusz, Paweł LisDyr. Artystyczny: Paweł LisCopywriter: Michał HolewjuszMedia: Outdoor, Prasa, BTLCzas trwania kampanii: listopad 2004 – styczeń 2005











