Ofensywa internetowa sklepu Mango.pl

Heureka realizuje kampanię dla sklepu Mango.pl. Agencja jestodpowiedzialna za opracowanie strategii, kreację oraz realizacjękomunikacji on-line.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Kampania przebiega pod hasłem "Mango. Więcej z życia". Celemkampanii jest odświeżenie wizerunku marki, która od ubiegłego rokuznajduje się w portoflio Grupy TVN. W komunikacji internetowejwykorzystano m.in. bannery, artykuł i linki sponsorowane oraze-mailing.

Najważniejszym elementem kampanii jest videohost, którego głównąbohaterką jest nowa twarz Mango - Agnieszka Rylik. Kampaniawidoczna będzie przez najbliższe trzy tygodnie w takich serwisachjak Onet.pl, Kobiety.pl oraz Polki.pl.

Nadzór nad projektem po stronie klienta pełni HannaBielesz-Kuciak, po stronie agencji Katarzyna Tomalska.

Za zakup mediów odpowiada SCH NET.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online