Ofensywa leku Xenna

Kampanię przygotowała agencja reklamowa Rozgłośnia

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W czerwcu br. ruszyła kampania reklamowa, promująca wśród konsumentów nowe rozszerzenie leku Xenna - Xenna Extra. Marka Xenna i właśnie wprowadzane rozszerzenie Xenna Extra obok leku Manti na zgagę i wprowadzonego w maju br. leku Stoperan na biegunki, należy do kategorii leków gastrycznych w firmie farmaceutycznej

Kampania wspierająca markę Xenna i informująca o wprowadzeniu nowego rozszerzenia - Xenna Extra oparta została głównie na działaniach ATL. W kampanii reklamowej wykorzystano 15 i 30-sekundowe filmy reklamowe, które są emitowane w głównych stacjach telewizyjnych - TVN, TVP, Polsat. Kampania będzie również prowadzona w prasie branżowej - farmaceutycznej.

Kampania reklamowa ma charakter informacyjno-edukacyjny. W spocie, młoda kobieta mówi o swoich kłopotach zdrowotnych i opowiada o pozytywnym - silnym, a jednocześnie nie gwałtownym działaniu leku. Głównym celem kampanii jest budowanie świadomości marki, poinformowanie konsumentów o wprowadzeniu na polski rynek leku Xenna z dwukrotnie większą dawką, stąd nazwa - Xenna Extra. Istotnym elementem kampanii jest również podkreślenie naturalnego sposobu działania leku oraz faktu, że działa on w zgodzie z organizmem.

Kampania reklamowa skierowana jest do kobiet 25+, zamieszkałych w miastach. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Rozgłośnia. Media zaplanował Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu