Ofensywa LOT-u

Najnowsza kampania reklamowa PLL LOT, promuje nowe obniżone ceny biletów

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 1 marca PLL LOT S.A. zmienia strukturę sprzedaży na polskim rynku. Zacznie funkcjonować nowy, znacznie rozszerzony pakiet taryf, a ceny biletów będą wyrażane w złotówkach. W nowej ofercie oddzielono koszty przewozu od opłaty za wystawienie biletu, która będzie zależała od sposobu i miejsca jego zakupu. Najniższe koszty poniosą osoby kupujące bilety przez internet, odpowiednio większe przez call center czy biura LOT.

Od marca do końca kwietnia w prasie i w internecie trwać będzie kampania reklamowa skierowana do potencjalnych klientów linii lotnicznych. Jej celem jest poinformowanie o wprowadzeniu nowego, elastycznego systemu taryf oraz zachęcenie do skorzystania z oferty LOT.

Działania w prasie wykorzystują w swojej komunikacji najważniejsze dzienniki, tygodniki i miesięczniki oraz dodatkowo prasę anglojęzyczną. Kampania została zaplanowana w oparciu o ciekawy format dwóch konsekutywnych reklam w kształcie pasków z przyciągającymi uwagę hasłami.

Bardzo ważnym elementem prowadzonych działań jest kampania w internecie, medium bardzo dobrze dopasowanym do grupy docelowej LOT. Kampania została oparta o emisję atrakcyjnych wizualnie form reklamy (intersticial i pop-under) na najpopularniejszych witrynach informacyjnych i turystycznych. Dodatkowym wsparciem jest pozycjonowanie słów kluczowych w wyszukiwarkach internetowych.

Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujacy się komunikacja one-to-one - mOne. Kreację przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"