Ofensywa marki Reporter

Z początkiem października rusza druga odsłona ogólnopolskiejkampanii marki Reporter - Intensity. Kampania ma odsłonić nowejesienno-zimowe oblicze marki.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

- Ponownie postanowiliśmy wpisać markę Reporter w przestrzeńmiejską. Reporter intensywnie czerpie z miasta, odsłania nowąperspektywę komunikacji i aranżacji "ciucha" w przestrzenimiejskiej - mówi Marek Szostak, PR Manager z Działu Marketingumarki Reporter.

Marka chce wyznaczać nowe kierunki w branży modowej.

- Kładziemy nacisk na emocje. Reporter daje poczucie dystansuwobec rzeczywistości, impuls do działania, a przede wszystkimprzyzwolenie na bycie sobą zawsze i wszędzie. Nie jesteśmyobojętni. Relacjonujemy świat w sposób obiektywny i zaangażowany.Wyznaczamy w branży modowej nowy, odważny, miejski kierunek -dodaje Szostak.

Autorem kreacji jest Dział Marketingu Reportera. Zdjęcia wykonałPaweł Fabiański, produkcją sesji zajęła się agencja Shoot me,stylizacje przygotował Sławek Błaszewski.

Pola eksploatacji wykorzystane podczas kampanii to outdoor,prasa, internet oraz ponad 250 salonów w Polsce i za granicamikraju. Kampania obejmie swym zasięgiem największe miasta w Polsce(Katowice, Kraków, Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Łódź, Śląsk).Najnowsza komunikacja odwołuje się do światowego advertisingu.Kampania pojawi się również w salonach na terenie Czech, Słowacji,Ukrainy, Chorwacji.

Jesienno-zimowa kampania pojawi się na nośnikachwielkoformatowych Plakative Posters oraz kilkuset bilboardach,citylightach i scrolach AMS w Polsce, a także w prasie (m.in. Logo,Avanti, CKM, Playboy, Aktivist, Ultramaryna, Popcorn, Dziewczyna).Na potrzeby kampanii powstała strona, która jest w pełniprzygotowana w technologii Video (www.reporter.com.pl). Stronęprzygotowała agencja interaktywna OS3 Multimedia.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator