Ofensywa miesięcznika 'Podróże'

19 kwietnia rozpoczyna się drugi etap kampanii promującej 'Podróże' w zmienionej formie (m.in. nowe logo, makieta i zawartość merytoryczna).

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Majowe „Podróże” będą promowane w stacjach: TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, TVN7 i TV4. Spot telewizyjny wyprodukowała firma Avantgarde Productions, a media zaplanował i zakupił MindShare. Reklama prasowa pojawi się m.in. w tygodniku „Przekrój” oraz magazynach Wydawnictwa Murator. Bannery internetowe ukażą się w serwisach branżowych, w portalach turystycznych i serwisach internetowych wydawcy.

Autorem i koordynatorem całości kampanii jest Dział Marketingu – Wypoczynek i Hobby Wydawnictwa Murator.

„Podróże” nr 5/2007miesięcznikRedaktor Naczelny: Bożena MakowskaFormat: 180 x 232 mmObjętość: 124 stronyNakład: 40 000 egzemplarzyCena: 7,90 zł

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji