Ofensywa Pepsi

Pepsi: nowa kampania, nowe opakowania, nowa gwiazda.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Pepsi ruszyła z nową kampanią reklamowa, gdyż koncern wprowadza na polski rynek nowe opakowania dla Pepsi MAX.  W nąjwiększych kanałach telewizji prywatnych TVN i Polsat  oraz muzycznych MTV i VIVA oglądać można nowy spot z Evą Longorią. Kampania prasowa dla Pepsi Max została wykupiona w prasie grupy Agora i na portalach: fotka.pl, onet.pl, o2.pl, interia.pl, wp.pl. Częścią relaunchu Pepsi będzie kampania outdoorowa z wykorzystaniem 800 tablic CLP w całej Polsce. Nowe opakowania  dostępne będą w sprzedaży na początku marca.

Planowaniem i zakupem mediów dla kampanii zajmuje się dom mediowy Media Direction OMD. Za działania Public Relations odpowiedzialna jest agencja komunikacyjna PLEON. BBDO wspiera projekt kreacją.

Nowe opakowania zaprojektowane zostały przez agencje Arnell Group w Stanach Zjednoczonych. Nowe opakowania  dostępne będą w sprzedaży na początku marca.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"