Ofensywa portalu Interia.pl

Interia rozpoczęła kampanię reklamową komunikującą współpracę z Google

MiMP
MiMP
Udostępnij artykuł:

Interia.pl rozpoczęła kampanię reklamową prowadzoną pod hasłem "Przyjazny portal, z wyszukiwarką Google".

Kampania potrwa przynajmniej do czerwca, a jej celem jest budowanie świadomóści, że Interia posiada w swoich zasobach wyszukiwarkę Google uznawaną za najlepszą na świecie. Obejmuje telewizję, prasę, radio i internet. Kampania telewizyjna to spoty w TVN24, Vivie i MTV oraz plansze sponsorskie programów "Idol" i "Pierwsza miłość" w Polsacie. Kampania prasowa obejmuje: "Auto Świat", "Dlaczego", "Dzień dobry", "Elle", "Film", "Komputer Świat-Gry", "Komputer Świat", "Men's Health", "Newsweek", "PC World Komputer", "Razem", "Wprost" i "Życie Warszawy". Spoty radiowe pojawiają się w RMF FM i RMF Maxxx. Natomiast na działania w internecie składają się: silna akcja autopromocyjna w Interii oraz kampania na witrynach: www.KomputerSwiat.pl, www.Newsweek.pl i www.WirtualneMedia.pl.

MiMP
Autor artykułu:
MiMP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"