Ofensywa reklamowa firmy Ströer

Pod hasłem 'Po pierwsze prestiż. Po drugie jakość. Po trzecie skuteczność. Spełnimy Twoje trzy życzenia' ruszyła kampania wizerunkowa nośnika SuperScroll - najnowszego produktu w portfelu Grupy Ströer w Polsce.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Jej głównym celem jest spozycjonowanie SuperScrolla jako najnowocześniejszego na polskim rynku outdoorowym nośnika segmentu super premium.

Aktualna kampania jest drugą odsłoną działań reklamowych SuperScrolla. Pierwsza odbyła się w kwietniu b.r. podczas launchu nowego nośnika. Wówczas reklama, której głównym motywem było hasło: „Plakat na trzy zmiany”, ukazała się w prasie branżowej: Media i Marketing Polska, Briefie i serwisie MiMP.

Jednym z głównych celów w drugiej odsłonie kampanii jest spozycjonowanie SuperScrolla jako najnowocześniejszego na polskim rynku outdoorowym nośnika segmentu super premium.

Kampania ruszyła 11 września w Internecie i obejmuje 5 serwisów branżowych  m.in. Wirtualnemedia.pl oraz 4 serwisy ekonomiczne – Gazetaprawna.pl, Prnews, Money.pl, Bankier.pl.

Kampanię internetową uzupełniają działania mailingowe (html) w serwisach: Wirtualnemedia.pl, Gazetaprawna.pl, Prnews.pl, Money.pl, Bankier.pl; billboard w newsletterze Dziennego Serwisu Press, a także bandery w newsletterze Dziennym Serwisu Media&Marketing Polska.

Od 12 września pojawiły się również ogłoszenia w prasie codziennej – Pulsie Biznesu i Rzeczpospolitej.

Kampania prasowa potrwa 3 tygodnie. Projekt kreacji w mediach oparto na głównym atucie SuperScrolla – rotacji plakatów reklamowych.

Kampania została zaplanowana przez domy mediowe Starcom i Starcom Next.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji