Ofensywa reklamowa Idei

Od poniedziałku Idea rusza z duża kampanią reklamową

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

16 sierpnia rusza duża kampania reklamowa sieci Idea, związana z wprowadzeniem nowej taryfy "Taryfa Malejąca dla Firm".

Kampania, którą przygotowała  agencja G2, potrwa ponad miesiąc. Swoim zasięgiem obejmie największe stacje telewizyjne, niektóre kanały tematyczne, prasę, stacje radiowe ogólnopolskie i lokalne, serwisy internetowe związane z tematyką biznesową, outdoor (autobusy) oraz działania niestandardowe.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"