Ofensywa reklamowa Partnera Finansowego

Partner Finansowy, dostawca kredytów dla firm, osób indywidualnych i klientów VIP, rozpoczął pierwszą w historii firmy kampanię reklamową.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W przekazach wykorzystywane jest hasło – Dopinamy wszystko na ostatni guzik. Odzwierciedla ono unikatową ofertę i filozofię działania firmy Partner Finansowy.

„Celem pojętych przez nas działań jest budowa większej rozpoznawalności marki Partner Finansowy oraz  informowanie potencjalnych Klientów o wyjątkowości naszego stylu działania. My nie tylko doradzamy Klientom, ale jesteśmy z nimi na każdym etapie ubiegania się o kredyt, aż do momentu otrzymania pieniędzy” -  powiedziała Marta Gałczyńska, Dyrektor Marketingu Partnera Finansowego.

Spoty reklamowe emitowane są w TVN24. Ponadto, reklamy pojawiają się w prasie o zasięgu ogólnopolskim - miesięczniku Playboy oraz Gazecie Prawnej i Super Expressie.

Kreacja została przygotowane wewnętrznie, przez Dział Marketingu firmy Partner Finasowy. Mediaplan opracował dom mediowy Star Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"