Składają się na nią trzy pakiety „Summer Hit”, „Weekend Hit” i „Double Hit”.
- 4,5 mln populacji wyjeżdża na wakacje w kraju, z czego 3 mln nad morze, 1,5 mln nad jeziora, a 750 tys. do miasta. Blisko 7 mln osób jeździ latem tylko weekendami – mówi Michał Marzysz, Product Manager Działu Klientów Kluczowych Time, domu sprzedaży Radia Eska.
Dlatego grupa Eski wychodzi latem aż z trzema ofertami reklamowymi. Dla chętnie wyjeżdżających przygotowano „Summer Hit” podzielone na cztery regiony nadawania Eski: duże miasta, Mazury, Południe i Pomorze. Oferta „Weekend Hit” ma dodatkowe emisje reklam od czwartku do niedzieli. Trzecią ofertą jest „Double Hit”, czyli emisje w pasmach o najwyższej słuchalności.
Kampanie podstawowa „Summer Hit” – w całej sieci Eski (30 emisji) kosztuje 150 tys. zł. W dużych miastach 13 emisji 23,790 zł, Mazury 13 emisji 5,510 zł, Południe 13 emisji 11,305 zł, Pomorze 13 emisji 4,130 zł. 30 emisji „Weekend Hit” w całej sieci kosztują 150 tys. zł. Tyle samo zapłacimy za ofertę „Double Hit”. Wszystkie spoty są 30 sekundowe. Kampanie realizowane w całej sieci Eska (w 38 stacjach sieci Eska, Eska Rock i Gold FM) będą gratyfikowane dodatkowymi emisjami o wartości 30 proc. kampanii netto w ramach wybranego pakietu.

Czas obowiązywania oferty: 02.07.-02.09.2007. Dotyczy kampanii realizowanych w okresie 02.07.-09.09.2007.
Udziały w rynku%marzec - maj 2007Marzec - maj 2006ESKA [33]8,7%7,6%Audytorium 17 [17]5,0%5,2%Złote Przeboje [18]3,4%4,3%AD Point [11]1,6%1,7%RMF Maxxx [11]1,2%1,1%VOX FM [8]0,6%0,4%PLUS [12]0,5%0,5%ROXY [6]0,4%0,4%
Radio Track SMG/KRC A MILLWARD Brown Company - sieci radiowe











