Ofensywa telewizyjna marki Wawel

W sierpniu b.r. wystartowały dwie telewizyjne kampanie reklamoweWawel SA - producenta wyrobów cukierniczych.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

20 sierpnia ruszyła kampania Karmelków, natomiast 27 sierpniawizerunkowa i produktowa kampania Czekolad.

Piętnastosekundowe i trzydziestosekundowe spoty będą emitowanew: TVP, TVN, TVN 7, TV 4, AT Media, TVN 24, TVN Style.

Kampanie potrwa kilka tygodni.

Za planowanie i zakup mediów dla tego Klienta odpowiedzialnyjest dom mediowy MPG.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach