Oferta i promocje najważniejsze dla fanów marek odzieżowych na Facebooku

Ponad 50% fanów marek odzieżowych na Facebooku deklaruje, że polubiła ich strony chcąc poznać ofertę i aktualne promocje – wynika z badania SW Research.

km
km
Udostępnij artykuł:

Badanie wykazało, że istnieje kilka najważniejszych przyczyn, dla których użytkownicy Facebooka klikają "Lubię to!” na stronach marek odzieżowych.

Najważniejsze z nich to chęć poznana oferty i aktualnych promocji (51%), pozytywny stosunek emocjonalny do marki (48%), zadowolenie z zakupu (42%) oraz udział w konkursach (38%).

grafika

 

Badanie zostało zrealizowane dla agencji social mediowej Think Kong przez SW Research we wrześniu 2012 r. na próbie użytkowników internetu, którzy korzystają z serwisu Facebook i zadeklarowali, że wśród stron, które lubią, są strony marek odzieżowych. km

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"