Ogilvy Action dla Purina Dog Chow

Agencja Ogilvy Action realizuje najnowszy projekt dla producenta karmy Dog Chow. Zespół agencji odpowiedzialny jest za stworzenie koncepcji loterii, przygotowanie projektów KV, reklam prasowych i materiałów POS oraz realizację akcji. Siostrzana spółka Ogilvy Interactive zajęła się prowadzeniem kampanii w Internecie.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Trwająca do 27 listopada br. promocja ma na celu zwiększenie sprzedaży karmy producenta. Każdy zakup 3 kg karmy Purina DOG CHOW w okresie trwania akcji daje szansę na atrakcyjne nagrody. Po wysłaniu SMS’a pod numer 70646 można wygrać: co tydzień opakowania 3 kg karmy DOG CHOW (przyznawane za najszybciej wysłane zgłoszenia) oraz bony o wartości 500 PLN do sklepów Planet Outdoor, a codziennie profesjonalne czyściki do psich łap. Wszystkie zgłoszenia biorą też udział w losowaniu nagrody głównej, którą jest samochód Mitsubishi ASX. Nagrody czekające na zwycięzców komunikują pozycjonowanie marki Purina DOG CHOW „Uwolnij jego potencjał” i zachęcają właścicieli psów do aktywnego spędzania czasu ze swoimi ulubieńcami.

Akcji towarzyszy szereg działań promocyjnych, m.in. reklamy w prasie konsumenckiej i branżowej oraz materiały POS w punktach sprzedaży. Wszystkie layouty wykorzystywane w kampanii są autorstwa Ogilvy Action. Wraz z Ogilvy Interactive agencja przygotowała stronę internetową www.latajacepsy.pl/promocja, gdzie dostępne są wszystkie informacje związane z akcją DOG CHOW. Ogilvy Interactive odpowiedzialne jest także za realizację kampanii w Internecie.

…………………………………………………………………………………………………

Ogilvy Action jest agencją marketingu zintegrowanego, operującą w obszarze 360 stopni, ze szczególnym uwzględnieniem experiental, trade, shopper i promotional marketingu. Badania agencji pokazują, że od 40% do 70% decyzji zakupowych podejmowanych jest w miejscu sprzedaży, dlatego na tym obszarze skupia się komunikacja Ogilvy Action, określając go jako The last mile™ – dystans, który pokonuje konsument, tak w sensie fizycznym, jak i psychicznym, pomiędzy chęcią nabycia produktu, a rzeczywistym jego zakupem. Ogilvy Action rozwija techniki komunikacji, które sprawiają, że marki jej klientów są wybierane przez konsumentów, niezależnie od tego, czy zakup ma miejsce na ulicy, w Internecie czy w sklepie.

Ogilvy Action wchodzi w skład międzynarodowej sieci komunikacji marketingowej WPP – jednej z największych, światowych grup, zrzeszającej kilkaset różnych firm badawczych, marketingowych, reklamowych i promocyjnych z całego świata. Klienci WPP to ponad 330 firm z listy Fortune Global 500, ponad połowa firm notowanych na NASDAQ 100 i 42 z listy Fortune e-50. Wśród klientów Ogilvy Action w Polsce znajdują się firmy takie, jak IBM, Motorola, Payback, Ford, British American Tobacco. W Polsce Ogilvy Action należy do Ogilvy Group Poland, która oprócz tej firmy obejmuje sześć niezależnych spółek działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje full service Gruppa66 Ogilvy oraz Mather Communication/Soho Square, agencję interaktywną Ogilvy Interactive, agencję public relations Ogilvy PR, firmę doradztwa strategicznego Ogilvy Brand Consulting oraz dom produkcyjny Redworks, zajmujący się produkcją broadcastową oraz print managementem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji