Ogilvy i Edelman najbardziej kreatywnymi agencjami roku

Ogilvy i Edelman zwyciężyły w tegorocznym zestawieniu Creative Index, przygotowanym przez magazyn Holmes Report.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Ogilvy i Edelman najbardziej kreatywnymi agencjami roku

W rankingu wzięto pod uwagę nagrody i wyróżnienia zdobyte przez agencje PR w 20 konkursach o zasięgu regionalnym i globalnym w okresie 12 miesięcy, liczonych do końca tegorocznego festiwalu Cannes Lions, który odbył się w czerwcu.

W ogólnej klasyfikacji najwięcej - 128 punktów zgromadziła agencja Ogilvy, która zdobyła pierwsze miejsce także w roku 2013. Na drugiej pozycji znalazła się agencja Edelman, której udało się awansować o dwa miejsca. Trzecią lokatą - tak jak rok temu - musiał się zadowolić Weber Shandwick.

W kategorii, która uwzględniała liczbę zdobytych punktów w stosunku do wielkości zespołu najlepsza okazała się pochodząca z Wielkiej Brytanii agencja Unity, która zdobyła pierwszą lokatę w zestawieniu także w 2013 roku. Unity zdobyła w sumie 742 punkty. Na drugim miejscu uplasowała się chińska agencja Vitamine, a na trzecim - Trigger AS.

W rankingu wyróżniono też między innymi najlepsze kampanie 2014 roku. Z największym uznaniem spotkał się projekt „Thank You Mum” zrealizowany przez agencje Hill & Knowlton/DeVries Global, za nim znalazła się kampania „The Most Powerful Arm Ever Invented”, wspierająca osoby chorujące na dystrofię mięśniową Duchenne'a. Została ona przygotowana przez Red Agency i Reactive. Trzecia lokata przypadła agencji Ogilvy, która zrealizowała kampanię Chengdu Pambassador. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"