Allegro rozpoczęło przetarg na kompleksową obsługę reklamową wiosną br. Firma nie ujawniała jednak informacji na temat liczby i nazw zaproszonych do niego agencji.
Z nieoficjalnych informacji wynika, że było ich kilka. Allegro zdecydowało się nawiązać współpracę z Ogilvy Poland - agencja będzie odpowiadać za kompleksową obsługę reklamową ATL i ma zająć się też nową platformą komunikacji marki.
Umowa ma obowiązywać do końca 2020 roku.
- To ogromne wyróżnienie zostać wybranym przez Allegro. Nie mam na myśli tylko perspektywy biznesowej i tego, że jest to niekwestionowany lider w tak trudnej, a jednocześnie rozwijającej się branży, ale równie ważna jest dla mnie perspektywa pracy z marketerem, który od lat prowadzi wyrazistą i angażującą komunikację. Jest to dla mnie moment ogromnej zawodowej satysfakcji - mówi Agnieszka Wasilewska, CEO Ogilvy.

- Praca nad briefem od Allegro była dla nas niesamowitym doświadczeniem. Cieszymy się, że nasz sposób myślenia spotkał się z uznaniem klienta. Zaczynamy wspólnie nowy rozdział - dodaje Maciej Twardowski, executive creative director.
- Polacy coraz częściej przestawiają się z zakupów offline na online. Nowa platforma komunikacyjna, nad którą będziemy pracować wspólnie z Ogilvy, będzie pomagać Polakom w tej zmianie, pokazując że zakupy pozwalają oszczędzać czas i pieniądze, a przez to zmieniają życie klientów na lepsze - mówi Adam Szałamacha, brand manager Allegro.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-z-1-75-mld-zl-wplywow-i-230-mln-zl-zysku-netto-88-mln-zl-za-80-proc-ebilet,7171053516416641a ##
Ostatnio, od 2014 roku obsługą reklamową Allegro zajmowała się agencja reklamowa Bardzo.
To ona była autorem platformy komunikacyjnej pod hasłem „Czego szukasz?” W jej ramach powstała seria spotów. Wśród nich reklama „Angielski”, w której dziadek uczył się języka angielskiego, by wyjechać w odwiedziny na święta do swoich dzieci przebywających za granicą.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-reklama-czego-szukasz-chwalona-przez-branze-reklamowa,7171793012574337a ##
Ten spot został nagrodzony na kilku branżowych konkursach reklamowych, m.in. na Cannes Lions Festival, Golden Drum i Epica).











