Ogilvy PR w nowej formule

Ogilvy Group Polska wzbogaciła swój serwis o usługi public relations oraz organizację eventów.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Ogilvy PR kierują: Lidia Cieślak, Dyrektor PR oraz Iza Pałdyna – Event Direktor. Ogilvy PR stanowi nową jakość skierowaną nie tylko do klientów agencji.

„W chwili obecnej Ogilvy PR budują dwie osoby, które są odpowiedzialne za dalsze rekrutacje. Agencja ruszyła 1 czerwca. Na początku strukturę będą tworzyć 4 osoby: Dyrektor PR Lidia Cieślak, Event Dyrektor – Iza Pałdyna, Kreatywny – wsparcie działu eventów, oraz Account Manager, którego zadaniem będzie obsługa klientów. W perspektywie 2 lat liczymy, iż nowa struktura będzie zatrudniać około 20 osób. Dwie prowadzące osoby ściśle ze sobą współpracują oferując wspólnie kompletny produkt.” – mówi Tomek Bałuk, CEO Gruppy 66 Ogilvy. Ogilvy PR to pochodna konsekwentnego budowania i wykorzystywania potencjału agencji. Do tej pory Ogilvy w Polsce nie była gotowa do obsługi PR i nie obsługiwała klientów w pełnym zakresie PR. Teraz usługi Ogilvy Gropup Polska zostaną poszerzone m.in. o media relations, eventy, komunikację wewnętrzną.

Lidia i Iza mają za sobą solidne doświadczenia w uznanych agencjach branży: ComPress, Headlines, Partner of Promotion, Allegro. Pracowały dla czołowych marek, m.in.: TVP S.A., Procter & Gamble, Hugo Boss, TP S.A., Daimler Chrysler, Philips, Henkel, Medicover, Rockwool, Bols, PTK Centertel. Wiedzą, że sama determinacja i wiedza nie wystarczy. „Widziałam wiele świetnych pomysłów, które poległy w realizacji imprezy. Zbudowanie wydarzenia zgodnie z wizją i tak aby zachwyciło publiczność - oto mój cel” - mówi Iza. Lidia natomiast poszukuje ciągle nowych rozwiązań. „Jeśli nie boisz się szukać to inspirację znajdziesz nawet w resorach i żabie, nie możesz jednak tracić celu z oczu. Dopiero połączenie interesów marki z potrzebami mediów i publiczności  buduje efektywność kampanii PR”.

Bałuk ma rękę do ludzi i wygląda na to, że stworzył mix doskonały: „Są energiczne, kreatywne, wiedzą co robią i  potrafią wykorzystać wcześniejsze doświadczenia. Lidia i Iza to nowa formuła, która dopełnia obecna strukturę Ogilvy w Polsce”.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu