Ogilvy rezygnuje

Po 35 latach agencja Oglivy&Mather zrezygnowała ze współpracy ze znanym producentem czekolad, firmą Hershey's.

mm
mm
Udostępnij artykuł:

Decyzja agencji, należącej do konsorcjum WPP prawdopodobnie jest związana z tym, iż jednym z klientów Ogilvy jest także Kraft Foods, konkurent firmy Hershey.

Przypuszcza się, iż budżet reklamowy firmy przejmie teraz Arnold Worldwide lub MPG.

W 2004 roku firma przeznaczyła na reklamę w USA 136 milionów dolarów.

mm
Autor artykułu:
mm
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu