OgilvyOne dla Zurich Insurance

Firma Zurich Insurance powierzyła brytyjski budżet marketingubezpośredniego i cyfrowego swojej nowej marki ubezpieczeńbezpośrednich Zurich Connect agencji OgilvyOne.

km
km
Udostępnij artykuł:

W przetargu na oba budżety OgilvyOne pokonała agencję PublicisDialog.

Zwycięska agencja będzie m.in. odpowiedzialna za stworzenienowej witryny internetowej dla marki Zurich Connect, która ma być wpełni gotowa w ciągu najbliższych kilku miesięcy.

Zurich Insurance jest także w trakcie przetargu na globalneplanowanie i zakup mediów. Obecnie za warty około 100 milionówfuntów budżet odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.

źródło: Brand Republic

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele