813 tys. widzów szóstego sezonu „36,6”. TVN zarobił z reklam 9,68 mln zł

Szósty sezon programu „36,6” gromadził średnio 813 tys. widzów, o 22 tys. osób mniej niż czwarta edycja pokazywana rok temu. TVN w czasie emisji medycznego talk-show Ewy Drzyzgi zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 9,68 mln zł.

Udostępnij artykuł:
813 tys. widzów szóstego sezonu „36,6”. TVN zarobił z reklam 9,68 mln zł
Ewa Drzyzga, fot. TVN

Premierowe odcinki medycznego talk-show „36,6” na antenie TVN oglądać można było w soboty o godz. 18.00, w okresie od 7 września do 23 listopada 2019 roku. Średnia oglądalność tych emisji wyniosła 813 tys. widzów, co przełożyło się na 7,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,12 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 7,61 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów zgromadził finałowy odcinek. Przyciągnął przed telewizory uwagę 1,03 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-my-way-edyta-gorniak-tvn-stacja-trzeciego-wyboru,7170809509492353a ##

TVN w czasie emisji „36,6” zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie była TVP1, która pokazywała wówczas gł. powtórki „Dziewczyn ze Lwowa” i teleturniej „Jaka to melodia?”, co przekłada się na 11,85 proc. udziału. Drugi był Polsat („Chłopaki do wzięcia” i początek „Wydarzeń”; 11,80 proc. udziału), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 („Panorama”, „Pogoda” oraz „Postaw na milion”; 4,31 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był stacją trzeciego wyboru.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach szóstej edycji medycznego talk-show wyniosły 9,68 mln zł. Dla porównania czwarty sezon na reklamach zarobił 7,35 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pod-powierzchnia-2-serial-ogladalnosc-tvn-wiceliderem,7170814752761473a ##

W każdym odcinku medycznego talk-show „36,6” Ewa Drzyzga prezentuje historie pacjentów, sylwetki zdolnych lekarzy, a także wskazuje najlepsze placówki medyczne. Prowadząca przedstawia również widzom doniesienia o najnowszych technologiach wykorzystywanych w medycynie i skutecznych metodach dbania o zdrowie.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/discovery-life-zdrowie-ramowka-gwiazdami-kanalu-ewa-drzyzga-i-agata-mlynarska,7170861931832961a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą