Produkcja nadawana była w okresie od 2 grudnia 2018 roku do 24 lutego 2019 roku, w niedziele o godz. 20.15. Średnia oglądalność siódmej serii „Blondynki” wyniosła 2,73 mln widzów. Przełożyło się to na 16,43 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,27 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 3 lutego br. Przyciągnął on uwagę 3,15 mln osób.

Dla porównania, szóstą edycję serialu, emitowaną na przełomie 2017 i 2018 roku, oglądało średnio 2,89 mln widzów, co przełożyło się na 16,87 proc. udziału w 4+, 8,50 proc. w 16-49 i 11,15 proc. w 16-59. Oznacza to że produkcja straciła 160 tys. widzów.
Z kolei poprzednio emitowany w tym samym paśmie serial „Drogi wolności” oglądało średnio 1,94 mln widzów. Przełożyło się to na 11,73 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,52 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,30 proc. w grupie 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/nowosci-w-zimowej-ramowce-tvp-jacek-kurski-komentarz,7171157294532737a ##
TVP1 w paśmie emisji serialu była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajął Polsat, który w tym czasie pokazywał głównie programy kabaretowe, a jego udział ukształtował się na poziomie 10,46 proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniły: TVN (filmy fabularne; 8,92 proc.) i TVP2 (pasmo filmowe; 5,49 proc).

Wśród widzów w grupie 16-49 TVP1 zajęła miejsce trzecie, a w grupie 16-59 - drugie.
Wpływy reklamowe z siódmej edycji serialu wyniosły 9,49 mln zł, podczas gdy szósta przyniosła z reklam 4,91 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/echo-serca-wyniki-ogladalnosci-nowy-serial-tvp1-traci-widzow,7171161704831105a ##











