Polsat Cafe „Demakijaż 6” pokazuje w niedziele o godz. 15.00, począwszy od 11 marca br. Średnia widownia programu do 25 marca br. wyniosła 65 tys. osób, co przełożyło się na 0,55 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 0,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,39 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wiosenna-ramowka-polsat-cafe-miedzy-slowami-jedyna-nowoscia ##
Do tej pory najwięcej widzów obejrzało drugi odcinek, który zgromadził 85 tys. widzów.

Polsat Cafe w czasie nadawania audycji zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym wśród kanałów lifestylowych. Wiceliderem jest stacja HGTV, która w tym paśmie ma 0,49 proc. udziału, a podium uzupełnia TVN Style - 0,43 proc.
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat Cafe już jednak przegrywa walkę o widza z HGTV i TVN Style.
„Demakijaż” to talk-show, którego gospodarzem jest Krzysztof Ibisz, który przeprowadza wywiady ze znanymi kobietami.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wiezienie-dokumentalny-cykl-polsat-play-kiedy-emisja-wideo ##











