Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków piątej serii „Drugiej szansy”, pokazywanych w poniedziałki o 21.30, począwszy od 5 marca br., wyniosła 1,67 mln widzów. Przełożyło się to na 12,55 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 15,05 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/malgorzata-kozuchowska-watek-metoo-druga-szansa-sezon-5 ##
Największą popularnością do tej pory cieszył się drugi odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,73 mln osób.

Dla porównania, trzecią odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną wiosną ub.r., po trzech odcinkach oglądało 1,95 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 14,42 proc., 17,43 proc. i 16,69 proc. Oznacza to, że serial stracił 280 tys. widzów.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-diagnoza-tvn-serial-zyskal-210-tys-widzow ##
TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 5” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP2, pokazująca wówczas końcówkę serialu „M jak miłość” i jego kulisy oraz „Za marzenia”, a jej udział kształtuje się na poziomie 17,62 proc. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 10,77 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (Teatr TV i „Warto rozmawiać”; 2,77 proc).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49. Z kolei w grupie 16-59 TVN zajmuje miejsce trzecie.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/iron-majdan-i-hipnoza-najwazniejszymi-nowosciami-wiosny-w-tvn ##











