Średnia widownia pierwszych piętnastu odcinków nowego teleturnieju, wyemitowanych w okresie od 9 do 27 września 2019 roku wyniosła 468 tys. osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 7,05 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,16 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,21 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest od poniedziałku do piątku o godz. 15.35.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 26 września. Śledziło go średnio 574 tys. osób.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kolo-fortuny-teleturniej-tvp2-norbi-ogladalnosc-opinie,7173202591680641a ##
Z danych telemetrycznych wynika, że TVP1 w czasie emisji cyklu „Gra słów. Krzyżówka” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Pierwszy wśród czterech głównych stacji telewizyjnych w tym czasie jest Polsat (12,43 proc.; gł. „Dlaczego ja?” i „Wydarzenia”), druga - TVP2 (9,09 proc.; gł. „Górski lekarz”), a czwarty - TVN (4,68 proc.; gł. „Szkoła”).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 wypada najsłabiej na tle swoich głównych konkurentów.












