Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w kwietniu 2023 roku wyniósł 0,64 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. W porównaniu do kwietnia 2022 roku wynik zwiększył się o 18,52 proc. Stacja awansowała z drugiej lokaty.
Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat Cafe, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 0,46 proc. (wzrost o 35,29 proc.).
TVP Kobieta na podium
Podium, z udziałem wynoszącym 0,36 proc., uzupełnia stacja TVP Kobieta, która awansowała z piątej lokaty. Wynik kanału zwiększył się o 44 proc.
Z miejsca pierwszego na piąte spadło TVN Style, które odnotowało największy spadek w zestawieniu - o 38 proc. do 0,31 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ranking-kanaly-filmowe-i-serialowe-w-polsce-lista-jak-odbierac,7169653983700609a ##

Największym wzrostem pochwalić się mógł kanał E! Entertainment, który w zestawieniu był przedostatni. Jego wynik zwiększył się o 100 proc. do 0,04 proc.
Polsat Play wyprzedził TVN Style także w 16-49
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja nowego lidera w zeszłym miesiącu także należała do kanału Polsat Play, który awansował z miejsca drugiego. Jego udział wyniósł 0,62 proc., po wzroście o 6,90 proc.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowała stacja Polsat Cafe (jej udział względem kwietnia 2022 roku wzrósł o 10,81 proc. do 0,41 proc.). Podium uzupełnia kanał TVN Style (w dół o 42,19 proc. do 0,37 proc. - największy spadek w zestawieniu).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tvn24-lider-kanaly-informacyjne-tvp-info-polsat-news-stracil-najwiecej,7169657097332865a ##
Największym wzrostem także i tutaj pochwalić się mógł tutaj kanał E! Entertainment. Udział stacji zwiększył się o 250 proc. do 0,07 proc.











