Polsat Cafe liderem wśród kanałów lifestylowych w lipcu. TVP Kobieta zyskała najwięcej

W lipcu 2022 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych został Polsat Cafe, który wyprzedził Polsat Play i TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał TVP Kobieta, a na czele spadków uplasowało się E!Entertainment - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział Polsat Cafe w rynku telewizyjnym w lipcu 2022 roku wyniósł 0,65 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement. W porównaniu do lipca 2021 roku wynik zwiększył się o 47,73 proc.

Z pierwszego na drugie miejsce spadł Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 0,61 proc. (bez zmian).

Podium, z udziałem wynoszącym 0,49 proc., uzupełnia TVN Style, który spadł z drugiej lokaty. Wynik kanału wzrósł o 6,52 proc.

TVP Kobieta na czele wzrostów

Tuż za podium znalazła się TVP Kobieta, która awansowała z siódmej lokaty (0,40 proc.; do góry o 166,67 proc. - największy wzrost w zestawieniu).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-lipiec-2022-tvp-sport-lider,7169786978981505a ##

Z kolei największą stratę zanotował kanał E!Entertainment, który w zestawieniu był ostatni. Jego wynik zmalał o 33,33 proc. do 0,02 proc.

grafika

TVN Style wyprzedził Polsat Play w 16-49

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu należała do kanału TVN Style, który w tym ujęciu wyprzedził Polsat Play. Jego udział wyniósł 0,68 proc., po spadku o 6,85 proc.

Na drugą lokatę spadła wspomniana wyżej stacja Polsat Play (jej udział względem lipca 2021 roku spadł o 13,16 proc. do 0,66 proc.). Podium uzupełnia kanał Polsat Cafe (do góry o 8,16 proc. do 0,53 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-dokumentalne-lipiec-2022-fokus-tv,7169789595203713a ##

Największym wzrostem tutaj również pochwalić się mógł kanał TVP Kobieta. Udział stacji zwiększył się o 125 proc. do 0,27 proc.

Największy spadek w tym ujęciu odnotował kanał Discovery Life (było to 22,22 proc. do 0,07 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?