Udział Polsat Cafe w rynku telewizyjnym w lipcu 2022 roku wyniósł 0,65 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement. W porównaniu do lipca 2021 roku wynik zwiększył się o 47,73 proc.
Z pierwszego na drugie miejsce spadł Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie wyniósł 0,61 proc. (bez zmian).
Podium, z udziałem wynoszącym 0,49 proc., uzupełnia TVN Style, który spadł z drugiej lokaty. Wynik kanału wzrósł o 6,52 proc.
TVP Kobieta na czele wzrostów
Tuż za podium znalazła się TVP Kobieta, która awansowała z siódmej lokaty (0,40 proc.; do góry o 166,67 proc. - największy wzrost w zestawieniu).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-lipiec-2022-tvp-sport-lider,7169786978981505a ##

Z kolei największą stratę zanotował kanał E!Entertainment, który w zestawieniu był ostatni. Jego wynik zmalał o 33,33 proc. do 0,02 proc.
TVN Style wyprzedził Polsat Play w 16-49
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu należała do kanału TVN Style, który w tym ujęciu wyprzedził Polsat Play. Jego udział wyniósł 0,68 proc., po spadku o 6,85 proc.

Na drugą lokatę spadła wspomniana wyżej stacja Polsat Play (jej udział względem lipca 2021 roku spadł o 13,16 proc. do 0,66 proc.). Podium uzupełnia kanał Polsat Cafe (do góry o 8,16 proc. do 0,53 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-dokumentalne-lipiec-2022-fokus-tv,7169789595203713a ##
Największym wzrostem tutaj również pochwalić się mógł kanał TVP Kobieta. Udział stacji zwiększył się o 125 proc. do 0,27 proc.
Największy spadek w tym ujęciu odnotował kanał Discovery Life (było to 22,22 proc. do 0,07 proc.).











