TVP ABC liderem rynku telewizyjnego w grupie 4-12

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w kwietniu br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TOP KIDS. Z kolei najwięcej straciła stacja MiniMini+ - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP ABC liderem rynku telewizyjnego w grupie 4-12
fot. Shutterstock.com

Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce w gronie wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w kwietniu 2019 roku zajęło TVP ABC. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem kwietnia 2018 roku zmniejszył się o 17,77 proc. i wyniósł 9,87 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat. Jego udział jednak zmniejszył się o 5,88 proc. do 8,26 proc.

Podium uzupełnia TVN, którego udział spadł o 14,54 proc. do 7,51 proc. Przed rokiem stacja ta była wiceliderem.

Tuż za podium uplasował się Puls 2. Kanał ten zanotował wzrost udziału o 8,68 proc. do 7,29 proc. Puls 2 to naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci i ich rodziców.

Oczko niżej znalazł się Nickelodeon, którego udział poszedł w dół o 14,07 proc. do 5,50 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-kwiecien-2019-tvp-sport-liderem,7171069853763201a ##

W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Nick Jr (3,95 proc. udziału; wzrost o 2,25 proc.) i Cartoon Network (3,79 proc. udziału; + 22,89 proc.).

0,013 proc. udziału zanotował TOP Kids, którego wynik zwiększył się o 160 proc. - najbardziej wśród stacji dziecięcych.

Z kolei największy spadek wśród kanałów dziecięcych zanotował kanał MiniMini+ - było to 18,51 proc. do 2,21 proc.

grafika

Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też zdecydowanym liderem w kwietniu 2019 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 1,26 proc. Zmniejszył się on o 12,20 proc.

Drugi był Nickelodeon (0,58 proc.; - 11,92 proc.). Podium uzupełnia Nick Jr (+ 13,48 proc. do 0,46 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online