TVP ABC zdecydowanym liderem w grupie 4-12, Puls 2 wyprzedził Polsat i TVN

Zdecydowanym liderem oglądalności w segmencie kanałów dziecięcych w lutym br. była stacja TVP ABC. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał TOP Kids. Z kolei najwięcej stracił Da Vinci - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP ABC zdecydowanym liderem w grupie 4-12, Puls 2 wyprzedził Polsat i TVN

Wśród dzieci mających od 4 do 12 lat pierwsze miejsce w gronie wszystkich stacji telewizyjnych w Polsce w lutym 2019 roku zajęło TVP ABC. Udział tego kanału w rynku telewizyjnym względem lutego 2018 roku zwiększył się o 21,14 proc. i wyniósł 13,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugi był Puls 2, który awansował z czwartej lokaty. Kanał ten zanotował wzrost udziału o 19,84 proc. do 7,87 proc. Puls 2 to naziemna stacja, która nadaje wielogodzinne pasmo dla dzieci i ich rodziców.

Podium uzupełnia TVN, którego udział spadł o 7,67 proc. do 7,51 proc.

Z drugiej na czwartą lokatę spadł Polsat. Jego udział zmniejszył się o 18,65 proc. do 7,38 proc.

Oczko niżej znalazł się był Nickelodeon, którego udział poszedł do góry o 13,83 proc. do 6,38 proc.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-luty-2019-tvp-sport-liderem-rekordowy-wzrost,7171097318905985a ##

W pierwszej dziesiątce rankingu uplasowały się jeszcze takie stacje dziecięce, jak: Nick Jr (3,50 proc. udziału; spadek o 23,62 proc.) i Disney Junior (2,67 proc. udziału; - 26,52 proc.).

0,01 proc. udziału zanotował TOP Kids, którego wynik zwiększył się o 233,33 proc. - najbardziej wśród stacji dziecięcych.

Z kolei największy spadek wśród kanałów dziecięcych zanotował edukacyjny kanał Da Vinci - było to 67,47 proc. do 0,05 proc.

grafika

Jak wygląda ranking oglądalności segmentu kanałów dziecięcych wśród wszystkich widzów (4+)? Tutaj też zdecydowanym liderem w lutym 2019 roku była stacja TVP ABC. Jej średni udział wyniósł 1,55 proc. Zwiększył się on o 7,69 proc.

Drugi był Nickelodeon (0,72 proc.; + 25,52 proc.). Podium uzupełnia Nick Jr (- 11,48 proc. do 0,42 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online