Stopklatka nowym liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w styczniu. TVP Seriale spadły na miejsce drugie

Na pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w styczniu awansowała Stopklatka, która wyprzedziła TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Seriale, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Udział kanału Stopklatka w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w styczniu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 10,87 proc. do 1,40 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.

Na drugie miejsce spadły TVP Seriale. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,24 proc., po spadku o 16,02 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,58 proc. (do góry o 44,17 proc.). Stacja awansowała z miejsca piątego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-styczen-2021-eurosport-1-lider,7170379142198913a ##

Najwięcej zyskał kanał Polsat Seriale (do 6 kwietnia ub.r. - Polsat Romans), który awansował z miejsca 16. na 13. Jego udział zwiększył się o 94,37 proc. do 0,28 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja AXN Spin, której wynik zmalał o 40,82 proc. do 0,03 proc. udziału. W zestawieniu kanał był ostatni.

Rynek kanałów filmowo-serialowych wzrósł o 10 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,86 proc. Względem stycznia 2020 roku wzrost wyniósł 10,35 proc.

grafika

Stopklatka również na czele w 16-49

W grupie komercyjnej 16-49 w styczniu br. z miejsca drugiego na pozycję lidera oglądalności także awansowały TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,33 proc., po wzroście o 16,55 proc.

Na drugą lokatę spadły TVP Seriale (1,30 proc. udziału; w dół o 18,57 proc.). Podium uzupełnia Polsat Film (0,78 proc.; - 12,32 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 195,33 proc. do 0,32 proc., pochwalił się tutaj kanał Polsat Seriale. W tym ujęciu najwięcej stracił kanał AXN Spin - było to 53,70 proc. do 0,025 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 9,57 proc. (wzrost o 6,87 proc.).

grafika
MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?