Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w 2020 roku wyniósł 0,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do 2019 roku wynik zwiększył się o 3,20 proc. Stacja awansowała z miejsca trzeciego.
Drugie było HGTV, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 13,62 proc. i wyniósł 0,48 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,47 proc., uzupełnia TVN Style. Wynik kanału zmalał o 18,69 proc. W 2019 roku stacja była liderem.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-muzyczne-2020-rok-liderem-polo-tv,7170400780900481a ##
Na dziewiątej lokacie (po awansie z jedenastej) znalazła się stacja Active Family, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 34,48 proc. do 0,08 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał E!, który w zestawieniu był ostatni. Jego wynik zmalał o 35,71 proc. do 0,02 proc.
Grupa komercyjna dla TVN Style
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym roku należała do TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,70 proc., po spadku o 20,63 proc.

Drugi był Polsat Play (udział stacji względem 2019 roku wzrósł o 1,73 proc. do 0,65 proc.). Podium uzupełnia HGTV (w dół o 11,22 proc. do 0,55 proc.).
Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mogło Active Family. Udział kanału zwiększył się o 54,13 proc. do 0,17 proc.
Największy spadek w tym ujęciu również odnotował kanał E! (było to 41,03 proc. do 0,02 proc.).











