Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w lipcu 2020 roku wyniósł 0,56 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do lipca 2019 roku wynik zwiększył się o 16,29 proc. Stacja awansowała z miejsca trzeciego.
Na drugą lokatę spadło HGTV, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 12,28 proc. i wyniósł 0,54 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,51 proc., uzupełnia TVN Style. Wynik kanału zmalał o 20,25 proc. - najbardziej w zestawieniu. W lipcu ub.r. stacja była wiceliderem.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-informacyjne-lipiec-2020-tvn24-tvp-info,7170494914819713a ##
Na siódmej lokacie znalazła się stacja Domo+, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 21,13 proc. do 0,17 proc.

Z kolei najwięcej stracił kanał E!, który w rankingu był ostatni. Jego wynik zmalał o 42,42 proc. do 0,02 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w lipcu br. zajął kanał TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,88 proc., po spadku o 11,18 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansował Polsat Play (udział stacji względem lipca ub.r. wzrósł o 8,93 proc. do 0,62 proc.), który wyprzedził HGTV (+ 4,31 proc. do 0,61 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 45,99 proc. do 0,20 proc., również i tutaj zanotowała stacja Domo+. Najwięcej w tym ujęciu też stracił kanał E! - było to 57,69 proc. do 0,02 proc.











