Polsat Play i TVN Style liderami wśród kanałów lifestylowych, rekord TVP Kobieta

We wrześniu 2021 roku nowym liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w 4+ był Polsat Play, a w 16-49 pierwsze miejsce należało do TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał E!, a na czele spadków uplasowało się Lifetime - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
Polsat Play i TVN Style liderami wśród kanałów lifestylowych, rekord TVP Kobieta
Cykl Polsat Play „Chłopaki do wzięcia”; fot. Telewizja Polsat

Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym we wrześniu 2021 roku wyniósł 0,54 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do września 2020 roku wynik zwiększył się o 5,24 proc.Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca druiego.

Z trzeciej na drugą lokatę awansowało TVN Style, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,64 proc. i wyniósł 0,42 proc.

Podium, z udziałem wynoszącym 0,38 proc., uzupełnia Polsat Cafe. Wynik kanału wzrósł o 13,73 proc.

Z pierwszego na czwarte miejsce spadł kanał HGTV, którego wynik zmalał o 41,42 proc. do 0,34 proc.

Czołową piątkę uzupełnia TVP Kobieta - nowy kanał o charakterze lifestylowo-poradnikowo-rozrywkowym, skoncentrowanym wokół potrzeb i zainteresowań kobiet. Stacja rozpoczęła nadawanie 8 marca.

TVP Kobieta we wrześniu 2021 roku miała średnio 0,21 proc. udziału, to najwyższy miesięczny wynik w historii nadawania stacji.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-dzieciecych-wrzesien-2021-tvp-abc,7170097241167489a ##

Na ostatniej lokacie znalazła się stacja E!, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 66,67 proc. do 0,02 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Lifetime, który w zestawieniu był przedostatni. Jego wynik zmalał o 47,92 proc. do 0,03 proc.

grafika

TVN Style na czele w 16-49

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym miesiącu należała do kanału TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,62 proc., po spadku o 4,04 proc.

Drugi był Polsat Play (udział stacji względem września 2020 roku wzrósł o 2,49 proc. do 0,62 proc.). Podium uzupełnia kanał Polsat Cafe, który przed rokiem był czwarty (do góry o 22,45 proc. do 0,48 proc.).

Największym wzrostem w tym ujęciu pochwalić się mógł kanał Canal+ Kuchnia. Udział stacji zwiększył się o 114,29 proc. do 0,14 proc.

Największy spadek również i tutaj odnotował kanał E! (było to 86,49 proc. do 0,005 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?