Udział TVP Sport w listopadzie 2023 roku wyniósł 0,69 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 67,91 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Drugi był Polsat Sport. Udział stacji wzrósł o 11,36 proc. do poziomu 0,49 proc.
Podium uzupełnia Eurosport 1. Wynik stacji wyniósł 0,29 proc. Zmniejszył się o 27,50 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-odbierac-tvn24-tvp-info-polsat-news-wpolsce-pl ##
Czwarte miejsce zajął Canal+ Sport (wzrost o 46,15 proc. di 0,19 proc.), który wyprzedził Polsat Sport Extra (do góry o 20 proc. do 0,18 proc.).
Rynek kanałów sportowych spadł o 38 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w listopadzie 2023 roku wyniósł 2,32 proc. Względem listopada 2022 roku spadek wyniósł 37,97 proc.

TVP Sport na czele także w 16-49
Wśród widzów w grupie 16-49 pierwsze miejsce w listopadzie br. zajął również TVP Sport, którego udział wyniósł 0,59 proc. (spadek o 71,36 proc. - największy w zestawieniu).
Wiceliderem był Polsat Sport (0,28 proc.; + 40 proc.). Podium uzupełnia Canal+ Sport (0,20 proc.; + 81,82 proc.), który awansował z miejsca piątego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-w-listopadzie-wyprzedzilo-polsat-i-tvn-liderem-tvp1,7169458719319681a ##
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł w tej grupie 1,79 proc. (spadek o 42,26 proc.).











