Udział TVP Sport w maju 2020 roku wyniósł 0,30 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zmniejszył się o 70,15 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
Drugi był Polsat Sport, którego udział zmalał o 58,93 proc. do poziomu 0,20 proc.
Podium uzupełnia Eleven Sports 1, który awansował z miejsca czwartego. Wynik stacji w maju br. wyniósł 0,09 proc. Zmniejszył się o 54,55 proc.
Najwięcej stracił Eurosport 1, który spadł z miejsca 3. na 10. Udział stacji zmalał o 90,18 proc. do 0,04 proc.
6. pozycję, z udziałem wynoszącym 0,06 proc. (po wzroście o 21,57 proc. - największym w zestawieniu), zajął Polsat Sport News HD. Kanał awansował z 11. lokaty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp-sport-przez-trzy-lata-bedzie-pokazywac-gale-bokserskie-mateusza-borka-i-mariusza-grabowskiego,7170528308926593a ##
Od września ub.r. w panelu Nielsen Audience Measurement dostępne są dwa nowe kanały platformy Canal+: Canal+ Sport 3 i Canal+ Sport 4, które uruchomione zostały 10 lipca ub.r. Pierwsza z tych stacji w maju br. zanotowała 0,011 proc. udziału, a druga - 0,002 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 1,07 proc. Względem maja 2019 roku strata wyniosła 61,69 proc.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pierwsze miejsce w maju br. również zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 0,26 proc., po spadku o 72,48 proc.
Drugie miejsce zajął Eleven Sports 1 (0,13 proc.; - 55,56 proc.), a trzeci był Polsat Sport (0,10 proc.; - 63,08 proc.).
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 0,89 proc. (spadek o 63,17 proc.).











