Udział Eurosportu 1 w marcu 2023 roku wyniósł 0,90 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu - o 66,67 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Stacja na pozycje lidera awansowała z miejsca drugiego.
Na drugą lokatę spadł TVP Sport. Udział stacji poszedł w dół o 4,65 proc. do poziomu 0,8 proc.
Podium uzupełnia Polsat Sport. Wynik stacji wyniósł 0,48 proc. Zwiększył się o 26,32 proc.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-lifestylowych-marzec-2023-polsat-play,7169661907024001a ##
Największy wzrost odnotował Eleven Sports 1, którego wynik zmniejszył się o 40 proc. do 0,09 proc. Stacja spadła z 5. na 7. miejsce.

Rynek kanałów sportowych wzrósł o 17 proc.
Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w marcu 2023 roku wyniósł 3,12 proc. Względem marca 2022 roku wzrost wyniósł 16,85 proc.
TVP Sport na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie 16-49 pierwsze miejsce w marcu br. zajął TVP Sport, którego udział wyniósł 0,70 proc. (wzrost o 4,48 proc.).
Z czwartego na drugie miejsce awansował Eurosport 1 (0,43 proc.; + 95,45 proc.). Podium uzupełnia Polsat Sport, który przed rokiem był drugi (0,24 proc.; bez zmian).
W tym ujęciu największy wzrost zanotowała Motowizja - o 500 proc. do 0,06 proc. Z kolei najwięcej stracił tutaj Extreme Sports (50 proc. do 0,01 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-dokumentalne-marzec-2023-fokus-tv,7169662339671681a ##
Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł w tej grupie 2,20 proc. (wzrost o 13,40 proc.).











