TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w I półroczu, Canal+ Family zyskał najwięcej

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w pierwszym półroczu 2023 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w I półroczu, Canal+ Family zyskał najwięcej
W jakości SD nadaje m.in. kanał TVP Seriale.

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w pierwszym półroczu 2023 roku wyniósł 1,62 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 1,25 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,14 proc. (bez zmian).

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,59 proc. (do góry o 5,36 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-i-polrocze-2023-eurosport-1-lider,7169504663259265a ##

Najwięcej zyskał Canal+ Family, który awansował z miejsca 24. na 21. Jego udział zwiększył się o 233,33 proc. do 0,10 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja AXN Black - było to 33,33 proc. do 0,02 proc. Kanał zajął ostatnie miejsce.

Rynek kanałów filmowo-serialowych na delikatnym minusie

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim półroczu wyniósł 8,21 proc. Względem pierwszego półrocza 2022 roku spadek wyniósł 2,03 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w pierwszym półroczu 2023 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,76 proc. (wzrost o 6,02 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/polo-tv-najchetniej-ogladanym-kanalem-muzycznym-w-i-polroczu-mixtape-z-najwiekszym-wzrostem,7169505943226497a ##

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,01 proc. udziału; w dół o 10,62 proc.). Podium uzupełnia FOX (0,62 proc.; - 10,14 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 200 proc. do 0,12 proc., też pochwalił się mógł Canal+ Family. W tym ujęciu najwięcej stracił kanał AXN Spin - było to 66,67 proc. do 0,01 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tvn24-tvp-info-news24-polsat-news-czewiec-2023-rok,7169506439153793a ##

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 7,99 proc. (spadek o 5,67 proc.).

grafika

W czerwcu 2023 roku liderem oglądalności wśród kanałów filmowych także były TVP Seriale, których udział w 4+ zmniejszył się o 4,97 proc. do 1,72 proc., a w 16-49 - o 8,96 proc. do 1,83 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?