TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych, Polsat Seriale zyskał najwięcej

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w lipcu 2022 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Seriale, a liderem spadków była stacja Scifi Universal - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w lipcu 2022 roku wyniósł 1,80 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 11,80 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Media Context, opartej na danych Nielsen Audience Measurement.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,07 proc., po spadku o 24,65 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,58 proc. (do góry o 34,88 proc.). Stacja awansowała z piątej lokaty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanaly-informacyjne-lipiec-2022-rekord-tvn24-tvp-info ##

Najwięcej zyskał Polsat Seriale, który awansował z miejsca 14. na 5. Jego udział zwiększył się o 76 proc. do 0,44 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja Scifi Universal - było to 30 proc. do 0,07 proc. Kanał spadł z pozycji 20. na 24.

Sporo straciła także stacja Warner TV, która 23 października ub.r. przekształcała się z TNT. Wynik kanału w lipcu br. względem nadającego w lipcu ub.r. TNT zmalał o 25 proc. do 0,27 proc. udziału. W zestawieniu kanał spadł z 7. na 14. lokatę.

Rynek kanałów filmowo-serialowych wzrósł o 4 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 9,01 proc. Względem lipca 2021 roku wzrost wyniósł 4,40 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w lipcu 2022 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 2,09 proc., po wzroście o 14,21 proc.

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (0,98 proc. udziału; w dół o 30 proc.). Podium uzupełnia FOX (0,66 proc.; + 11,86 proc.), który awansował z piątej lokaty.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 133,33 proc. do 0,07 proc., pochwalił się mógł kanał AXN White. W tym ujęciu najwięcej straciło AMC - było to 45,45 proc. do 0,12 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 9,33 proc. (spadek o 0,96 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?