TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych w styczniu, FX na podium

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w styczniu 2024 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł AXN Black, a liderem spadków była stacja AXN White - raport Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych w styczniu, FX na podium
Kanał TVP Seriale

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w styczniu 2024 roku wyniósł 1,30 proc. Względem analogicznego okresu rok wcześniej wynik stacji zmalał o 9,09 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,23 proc., po wzroście o 6,96 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FX, którego udział uplasował się na poziomie 0,46 proc. (w dół o 25,81 proc.). We wtorek, 7 listopada ub.r. stacja przeszła rebranding, zmieniając nazwę z FOX na FX.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-odbierac-tvn24-tv-republika-tvp-info ##

Najwięcej zyskał AXN Black, który awansował z miejsca 25. na 16. Jego udział zwiększył się o 157,14 proc. do 0,18 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja AXN White - było to 55,56 proc. do 0,04 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 23. na 25.

Rynek kanałów filmowo-serialowych stopniał o 6 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji filmowo-serialowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 7,86 proc. Względem stycznia 2023 roku spadek wyniósł 6,21 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w styczniu 2024 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,31 proc. (spadek o 21,08 proc.).

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,05 proc. udziału; w dół o 0,94 proc.). Podium uzupełnia Polsat Film, który awansował z miejsca czwartego (0,61 proc.; + 10,91 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/fakty-liderem-w-styczniu-widownia-19-30-spadla-o-760-tys-osob,7169435772044929a ##

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 500 proc. do 0,30 proc., też pochwalił się mógł AXN Black. W tym ujęciu także najwięcej stracił kanał AXN Spin - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,14 proc. (spadek o 2,51 proc.).

grafika
MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?