TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych, FOX awansował na podium

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych we wrześniu 2021 roku zajeły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Polsat Comedy Central Extra, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.

MK
MK
Udostępnij artykuł:

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich we wrześniu 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 14,07 proc. do 1,61 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,21 proc., po wzroście o 6,97 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,56 proc. (do góry o 35,25 proc.). Stacja awansowała z czwartej lokaty.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-informacyjne-wrzesien-2021-tvn24-tvp-info,7170106714252929a ##

Najwięcej zyskał Polsat Comedy Central Extra, który awansował z miejsca 15. na 6. Jego udział zwiększył się o 62,80 proc. do 0,34 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja AXN Spin, której wynik zmalał o 41,30 proc. do 0,03 proc. udziału. W zestawieniu kanał spadł na ostatnią lokatę.

Rynek kanałów filmowo-serialowych wzrósł o 8 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 8,37 proc. Względem sierpnia 2020 roku wzrost wyniósł 8,01 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 we wrześniu br. pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,69 proc., po wzroście o 17,32 proc.

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,18 proc. udziału; do góry o 13,44 proc.). Podium uzupełnia Polsat Film (0,69 proc.; + 12,03 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 133,33 proc. do 0,09 proc., pochwalił się mógł kanał SCI FI. W tym ujęciu najwięcej też stracił kanał AXN Spin - było to 60 proc. do 0,02 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 8,62 proc. (wzrost o 5,34 proc.).

grafika
MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?