TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w 2022 roku, Warner TV najbardziej w dół

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w 2022 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja Warner TV - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w 2022 roku wyniósł 1,58 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 7,48 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,12 proc., po spadku o 13,85 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,58 proc. (do góry o 5,75 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanaly-muzyczne-2022-rok-polo-tv-eska-tv-lider,7169721584879745a ##

Najwięcej zyskał Canal+ Family, który awansował z miejsca ostatniego na przedostatnie. Jego udział zwiększył się o 100 proc. do 0,06 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja Warner TV, która 23 października 2021 roku przekształcała się z TNT. Wynik kanału w zeszłym roku względem 2021 roku (ostatnich miesięcy nadawania TNT i pierwszych tygodni obecności Warner TV) zmalał o 26,32 proc. do 0,28 proc. udziału. W zestawieniu kanał spadł z szóstej na 12. lokatę.

Rynek kanałów filmowo-serialowych stopniał o 2 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji filmowo-serialowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim roku wyniósł 8,45 proc. Względem 2021 roku spadek wyniósł 1,63 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w 2022 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,70 proc., po wzroście o 10,39 proc.

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (1,07 proc. udziału; w dół o 13,01 proc.). Podium uzupełnia FOX (0,68 proc.; bez zmian), który awansował z piątej lokaty.

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 75 proc. do 0,07 proc., również i tutaj pochwalił się mógł kanał Canal+ Family. W tym ujęciu też najwięcej straciło Warner TV - było to 34,88 proc. do 0,28 proc. udziału.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanaly-informacyjne-2022-lider-tvn24-tvp-info ##

Łączny SHR% wszystkich stacji filmowo-serialowych wyniósł 8,55 proc. (spadek o 4,36 proc.).

grafika

W grudniu 2022 roku liderem oglądalności wśród kanałów filmowych także były TVP Seriale, których udział w 4+ zmniejszył się o 9,32 proc. do 1,46 proc., a w 16-49 - o 5,85 proc. do 1,61 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?