TVP Seriale liderem wśród kanałów filmowo-serialowych w listopadzie, Canal+ Family zyskał najwięcej

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w listopadzie 2022 roku zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Canal+ Family, a liderem spadków była stacja Comedy Central - raport Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich w listopadzie 2022 roku wyniósł 1,41 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 9,62 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Wiceliderem była Stopklatka. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,09 proc., po spadku o 18,05 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,67 proc. (do góry o 9,84 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-kanaly-informacyjne-listopad-2022-tvn24-tvp-info ##

Najwięcej zyskał Canal+ Family, który awansował z miejsca 25. na 20. Jego udział zwiększył się o 266,67 proc. do 0,11 proc.

Z kolei najwięcej straciła stacja Comedy Central - było to 24,14 proc. do 0,22 proc. Kanał spadł z pozycji 9. na 13.

Rynek kanałów filmowo-serialowych spadł o 5 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim miesiącu wyniósł 7,98 proc. Względem listopada 2021 roku spadek wyniósł 4,77 proc.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w listopadzie 2022 roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale - z udziałem na poziomie 1,47 proc. (wzrost o 0,68 proc.).

Drugą lokatę zajęła Stopklatka (0,95 proc. udziału; w dół o 24,60 proc.). Podium uzupełnia FOX (0,80 proc.; - 6,98 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 300 proc. do 0,12 proc., pochwalił się mógł kanał Canal+ Family. W tym ujęciu najwięcej stracił AXN Black - było to 37,50 proc. do 0,05 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 7,99 proc. (spadek o 5,78 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?