Polo TV liderem kanałów muzycznych

Najpopularniejszym kanałem muzycznym w listopadzie 2023 roku było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Music Box Polska, a najwięcej straciła stacja Nuta Gold - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Polo TV liderem kanałów muzycznych

Udział naziemnego kanału Polo TV w listopadzie 2023 roku wyniósł 0,34 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik stacji zwiększył się o 25,93 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,21 proc., po wzroście o 40 proc.

Podium uzupełnia kanał Stars.tv (0,12 proc. udziału; -7,69 proc.).

Music Box Polska z największym wzrostem

Z 16. na 9. miejsce awansował kanał Music Box Polska (do góry o 200 proc. do 0,03 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-listopad-2023-tvp-sport-lider,7169457688492161a ##

Z kolei najwięcej straciły ex aequo stacje Nuta Gold i Vox Music TV - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału.

grafika

Polo TV na czele także w 16-49

W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w listopadzie 2023 roku liderem także było Polo TV. Udział kanału, po wzroście o 64,71 proc., wyniósł 0,56 proc.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowała Eska TV, której udział wyniósł 0,38 proc. (do góry o 52 proc.). Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV, który spadł z drugiej lokaty (+ 7,69 proc. do 0,28 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tvn24-tvp-info-polsat-news-wpolsce-pl-ramowka,7169458045294209a ##

W tym ujęciu najwięcej też zyskała stacja Music Box Polska (100 proc. do 0,06 proc.). Na czele spadków znalazł się kanał Eska Extra (42,86 proc. do 0,04 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

W grupie taniej. Tyle Agora chce oszczędzić na podatkach

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Kaufland w nowej kampanii promuje produkty ze świeżej lady

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Nowy podcast TVP Info: "Powiem to pierwszy raz"

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Netflix wdraża technologię stosowaną przez TVN Warner Bros. Discovery

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"
Materiał reklamowy

Sport wśród arcydzieł kultury. Projekt "Nasze Narodowe Dobra"

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia

Tytus, Romek i A'Tomek powracają. Trzy "Zaginione księgi" będą dostępne od stycznia