Udział naziemnego kanału Polo TV w listopadzie 2023 roku wyniósł 0,34 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wynik stacji zwiększył się o 25,93 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Druga była Eska TV, której udział wyniósł 0,21 proc., po wzroście o 40 proc.
Podium uzupełnia kanał Stars.tv (0,12 proc. udziału; -7,69 proc.).
Music Box Polska z największym wzrostem
Z 16. na 9. miejsce awansował kanał Music Box Polska (do góry o 200 proc. do 0,03 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-sportowych-listopad-2023-tvp-sport-lider,7169457688492161a ##
Z kolei najwięcej straciły ex aequo stacje Nuta Gold i Vox Music TV - było to 50 proc. do 0,01 proc. udziału.

Polo TV na czele także w 16-49
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w listopadzie 2023 roku liderem także było Polo TV. Udział kanału, po wzroście o 64,71 proc., wyniósł 0,56 proc.
Z trzeciego na drugie miejsce awansowała Eska TV, której udział wyniósł 0,38 proc. (do góry o 52 proc.). Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV, który spadł z drugiej lokaty (+ 7,69 proc. do 0,28 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jak-odbierac-tvn24-tvp-info-polsat-news-wpolsce-pl-ramowka,7169458045294209a ##
W tym ujęciu najwięcej też zyskała stacja Music Box Polska (100 proc. do 0,06 proc.). Na czele spadków znalazł się kanał Eska Extra (42,86 proc. do 0,04 proc.).











