Udział naziemnego kanału Polo TV w styczniu 2023 roku wyniósł 0,29 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 14,71 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,21 proc., po spadku o 19,23 proc.
Podium uzupełnia kanał Stars.tv, który miał 0,14 proc. udziału (bez zmian).
4Fun.TV z największym wzrostem
Piąty był kanał 4Fun.TV, który awansował z siódmej lokaty (do góry o 120 proc. do 0,11 proc.). Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn24-liderem-kanalow-informacyjnych-spory-wzrost-tvp-info,7169707911263873a ##
Z kolei najwięcej straciła stacja 4Fun Kids - było to 50 proc. do 0,06 proc. udziału. Kanał spadł z 4. na 6. lokatę.

Eska TV na czele również w 16-49, 4Fun.TV na podium
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w styczniu 2023 roku liderem była Eska TV. Udział kanału, po spadku o 22,92 proc., wyniósł 0,37 proc.
Druga była stacja Polo TV, której udział wyniósł 0,36 proc. (w dół o 20 proc.). Podium uzupełnia kanał 4Fun.TV, który awansował z miejsca siódmego (+ 190 proc. do 0,29 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-telewizja-styczen-2023-tvp2-lider-tvn-polsat-jaki-wynik,7169712571872897a ##
W tym ujęciu najwięcej straciła stacja Kino Polska Muzyka (58,33 proc. do 0,05 proc.).











