Średnia widownia premierowych odcinków kolejnej edycji telenoweli, wyemitowanych w okresie od 9 września do 2 października 2019 roku wyniosła 1,22 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 12,14 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,44 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 8,71 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest od poniedziałku do piątku o godz. 18.00.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 18 września. Śledziło go średnio 1,39 mln osób.

Z danych telemetrycznych wynika, że TVP1 w czasie emisji nowego sezonu „Klanu” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+. Drugi wśród czterech głównych stacji telewizyjnych w tym czasie jest Polsat (10,98 proc.; „Pierwsza miłość”), trzecia - TVP2 (10,63 proc.; „Panorama”), a czwarty - TVN (10 proc.; „Ukryta prawda”).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka zajmuje miejsce trzecie.
„Klan” to pierwsza polska telenowela, której fabuła została wybrana w konkursie dla telewidzów ogłoszonym przez Telewizję Polską w 1997 roku.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaka-to-melodia-teleturniej-rafal-brzozowski-ogladalnosc-tvp1-druga,7170833984181889a ##











