Średnia oglądalność jedenastej edycji rozrywkowego programu „Kocham Cię, Polsko!” wyniosła 1,77 mln widzów, co przełożyło się na 12,87 proc. udziału wśród wszystkich widzów, 11,64 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,85 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można było w soboty o 20.05, w okresie od 3 marca do 19 maja br.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/czwarty-sezon-bake-off-ale-ciacho-ogladalnosc ##
Największą popularnością cieszył się odcinek show z 7 kwietnia br. Przyciągnął on uwagę 2,12 mln osób.

Względem dziesiątej serii, emitowanej w analogicznym okresie rok wcześniej, program stracił 190 tys. widzów. Wówczas „Kocham Cię, Polsko!” śledziło średnio 1,96 mln osób przy udziałach odpowiednio na poziomie 13,40 proc., 12,69 proc. oraz 12,12 proc.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/ogladalnosc-big-music-quiz-nowe-show-tvp2-tvp1-slawomir-zapala ##
Dwójka w czasie emisji show zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. W tym paśmie wiceliderem była TVP1, nadająca wówczas gł. serwis sportowy i serial „Komisarz Alex”, co dało jej 10,64 proc. udziału. Trzeci był Polsat (pasmo filmowe; 8,65 proc.), a czwarty - TVN („Hipnoza” i filmy; 7,42 proc.).
Również wśród widzów w grupie 16-59 TVP1 była pierwsza, a w grupie 16-49 zajęła miejsce drugie.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Kocham Cię, Polsko!” wyniosły 6,13 mln zł. Dla porównania, wiosną ub.r. show zarobiło 5,17 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
W opartym na holenderskim formacie „I love your country” programie „Kocham Cię, Polsko!” rywalizują ze sobą dwie drużyny, sprawdzając swoją wiedzę o Polsce i Polakach. W jedenastym sezonie kapitanami ponownie są Antoni Królikowski i Tomasz Kammel, a show prowadzi Barbara Kurdej-Szatan.











