Wzrosła oglądalność „Leśniczówki”, serial TVP1 śledzi 1,42 tys. osób

W sezonie 2019/2020 „Leśniczówkę” ogląda średnio 1,42 mln widzów. Jest to o 90 tys. osób więcej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
Wzrosła oglądalność „Leśniczówki”, serial TVP1 śledzi 1,42 tys. osób

Średnia widownia premierowych odcinków telenoweli, wyemitowanych w okresie od 10 września 2019 roku do 22 kwietnia 2020 roku wyniosła 1,42 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 9,27 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,88 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez One House. Produkcja emitowana jest od poniedziałku do środy o godz. 20.30.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych 68 odcinków obejrzało średnio 2,01 mln osób w grupie 4+ (w 16-49 było to 378 tys., a w 16-59 - 735 tys.).

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 22 kwietnia. Śledziło go średnio 1,66 mln osób.

grafika

W analogicznym okresie rok wcześniej (tj. od 3 września 2018 roku do 23 kwietnia 2019 roku) średnia widownia „Leśniczówki” wyniosła 1,33 mln osób. Przełożyło się to na 8,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,18 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 5,66 proc. w grupie 16-59. Telenowela zyskała 90 tys. widzów, ale minimalnie spadł jej udział w grupie 16-49.

- Bardzo się cieszymy, że „Leśniczówka” ma już stałą wierną widownię. Widać również, że z sezonu na sezon ta widownia powiększa się co w czasach ogromniej konkurencji na rynku dotyczy niewielu seriali - komentuje portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Mikołajczak, producent realizujący telenoweli. W tej chwili mamy przerwę w zdjęciach związaną z sytuacją ogólnoświatowej pandemii. Powrót do pracy planujemy na przełomie maja i czerwca. Oczywiście przy zachowaniu wszystkich środków bezpieczeństwa. Czas przerwy w zdjęciach wykorzystujemy na prace scenariuszowe nowych odcinków - dodaje.

grafika

Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/bedzie-dobrze-kochanie-ogladalnosc-tvp2-debiut,7170714029463169a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"