Piłkarska Liga Mistrzów 2020/2021 rozpoczęła się 20 października br. W Polsce wszystkie mecze transmituje Telewizja Polsat w swoich dwóch kanałach i czterech serwisach telewizyjnych PPV Polsat Sport Premium (które nie są objęte monitoringiem Nielsen Audience Measurement). Wybrane spotkania w ramach sublicencji pokazywane są w Telewizji Polskiej (na antenie TVP1 - stacja w środowe wieczory nadaje po jednym wybranym meczu każdej kolejki).
Średnia widownia trzech pierwszych meczów pokazanych w Jedynce wyniosła 1,39 mln osób. Przełożyło się to na 10,81 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,52 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ekstraklasa-mecze-transmisje-w-canal-i-tvp-przez-kolejne-dwa-sezony-nadawcy-zaplaca-500-mln-zl,7170486233015937a ##
Zdecydowanie największą popularnością cieszył się mecz Ligi Mistrzów z 21 października, w którym Bayern Monachium pokonał Atlético Madryt (4 do 0). Spotkanie w TVP1 oglądało średnio 1,74 mln osób. Udział stacji w tym czasie wyniósł 13,54 proc.
TVP1 w czasie pokazywania meczów jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, której udział wynosi 11,42 proc. Dalej wśród kanałów tzw. „wielkiej czwórki” plasują się: TVN (9,49 proc.) oraz Polsat (5,54 proc.).

Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Jedynka była stacją drugiego wyboru.











