Premierowe odcinki „Magazynu 997” emitowane były w TVP1 w czwartki po godz. 23.00. Odcinki pokazane w okresie od 1 września do 15 czerwca br. oglądało średnio 305 tys. widzów. Przełożyło się to na 5,86 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,71 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszyło się wydanie z 11 maja. Zgromadziło przed telewizorami 605 tys. oglądających.

Program w ostatnim sezonie stracił 55 tys. widzów
Audycja miała o 55 tys. widzów mniej względem analogicznego okresu rok wcześniej. Od 2 września 2022 roku do 9 czerwca 2022 roku cykl śledziło 357 tys. osób (odpowiednio 6,14 proc., 5,07 proc. i 5,06 proc. udziału).
Z kolei pierwsze odcinki „Magazynu 997” pokazywane w TVP1 wiosną 2018 roku (w okresie od 8 marca do 24 maja 2028 roku; także w czwartki około godz. 23.00) gromadziły średnio 760 tys. widzów. Przełożyło się to na 10,23 proc. udziału w 4+, 5,94 proc. w 16-49 oraz 7,05 proc. w 16-59. W tym ujęciu audycja straciła 455 tys. oglądających.
W ostatnich latach cykl prowadził Dariusz Bohatkiewicz. Program powstawał we współpracy z Komendą Główną Policji.

Koniec „Magazynu 997”
Telewizja Polska zakończyła produkcję i emisję „Magazynu Kryminalnego 997” (odcinek pokazany 15 czerwca br. był ostatnim). Choć nadawca nie podaje przyczyn, nieoficjalnie wiemy, że może chodzić o spadającą oglądalność.
- Dziękuję za te wspaniałe 5 lat - współpracownikom, ekspertom, którzy do nas przyjeżdżali, a także policjantom i prokuratorom. To były nowe, ważne doświadczenia. Najważniejsze jest to, że wiele z prezentowanych spraw udało się rozwiązać, a sprawcy zbrodni, którzy liczyli na bezkarność trafili tam, gdzie ich miejsce - czyli za kraty - skomentował Dariusz Bohatkiewicz, który był gospodarzem „Magazynu Kryminalnego 997” od 2018 roku.

W nocy z poniedziałku na wtorek w mediach społecznościowych „Magazynu…” pojawił się króciutki filmik z logo programu i wyświetlającym się jednym słowem: „Dziękujemy”. Internauci już wtedy jednoznacznie odczytali to jako ostateczne pożegnanie twórców programu z widzami.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-nie-da-sie-ukryc-tvp-info,7169645366237313a ##











